Filter Temposari 2020
Temposõidu jalgrattasari rahvasportlastele
Võistlusjuhend

1. Sisukord

1.         Sisukord
2.         Eesmärk
3.         Suunitlus
4.         Võistluskalender
5.         Etappide ajakava
6.         Vanuseklassid
7.         Firmade ja ettevõtete arvestus
8.         Rattaklass
9.         Võistlusformaat ja startimise kord
10.       Registreerimine ja stardimaks
11.       Osavõtumaks sisaldab:
12.       Võistlusnumbrid ja ajavõtukiibid
13.       Võistlejate toitlustamine
14.       Tehniline abi
15.       Meditsiiniline abi
16.       Karistused
17.       Paremusjärjestuse selgitamine:
18.       Tulemuste  avaldamine
19.       Autasustamine
19.1.    Autasustamine etappidel
19.2.    Autasustamine sarja kokkuvõttes
19.3.    Auhinnaprogramm "Kullapada"
20.       Liidrikombinesoonid
21.       Muu informatsioon
22.       Lisainfo ja tagasiside andmine
23.       Korraldajad

2. Eesmärk ja suunitlus

2.1.      Pakkuda regulaarset võimalust harrastada temposõitu suvisel hooajal.

2.2.      Hoida elus ja arendada edasi Eesti vanimat rattasarja ja temposõidutraditsioone.

2.3.      Ühendada temposõidust huvituvaid inimesi ja tuua rattaspordi juurde uusi harrastajaid.

2.4.      Olla kvaliteetseima korraldusega temposõidu võistlussari regioonis.

3. Suunitlus

3.1.      Sari on suunatud igal tasemel rattaspordiga tegelevatele inimestele – noorratturitele, eliitratturitele, seenioritele, harrastajatele jne.

4. Võistluskalender

4.1.      Kokku 6 etappi läbi suve:

Etapp
Kuupäev
Distants Distsipliin Koht
1. etapp 29.04.2020 15 km Eraldistart Jüri, start Võsukese lasteaia eest
2. etapp 13.05.2020 10 km Eraldistart Maardu, start Maardu kultuurikeskuse eest
3. etapp 27.05.2020 20 km Paarissõit Kose-Risti, start uuel 2+2 Tartu maanteel
4. etapp 10.06.2020 14 km Eraldistart Viimsi, start Lubja mäe alt
5. etapp 01.07.2020 20 km Eraldistart Aruküla, start Aruküla raudteejaama juurest
6. etapp 26.08.2020 25 km Paarissõit Kiili, start Kiili gümnaasiumi eest

 

5. Etappide ajakava

5.1.      Kõigi Filter Temposarja etappide ajakava on järgmine:

  • Sekretariaat ja registreerimine stardipaigas on ratturitele avatud 17:00 kuni 19:30, jooksjatele kuni 19:50.
  • Start on avatud ratturitele 17:30 kuni 19:30, jooksjatele 19:35-19:50.
  • Võistluskeskus suletakse 20:30.

6. Vanuseklassid

6.1.      Individuaalset arvestust peetakse paralleelselt absoluutarvestuses ja vanuseklasside kaupa.

6.2.      Võistkondlikku arvestust Filter Temposarjas ei ole.

6.3.      Vanuseklassid määratakse sünniaasta järgi. Filter Temposarjas peetakse arvestust järgmistes vanuseklassides:

Mehed
Vanuseklass
Sünniaasta
  Naised Vanuseklass
Sünniaasta
M M-U13 2008 - 2009   N N-U13 2008 - 2009
M M-U15 2006 - 2007   N N-U15 2006 - 2007
M M-U17 2004 - 2005   N N-U17 2004 - 2005
M M-U19 2002 - 2003   N N-U19 2002 - 2003
M M-U23 1998 - 2001   N N-U23 1998 - 2001
M M-U30 1991 - 1997   N N-U30 1991 - 1997
M M30 1986 - 1990   N N30 1986 - 1990
M M35 1981 - 1985   N N35 1981 - 1985
M M40 1976 - 1980   N N40 1976 - 1980
M M45 1971 - 1975   N N45 1971 - 1975
M M50 1966 - 1970   N N50 1966 - 1970
M M55 1961 - 1965   N N55 1961 - 1965
M M60 1956 - 1960   N N60 1956 - 1960
M M65 1951 - 1955   N N65 1951 - 1955
M M70 1946 - 1950   N N70 1946 - 1950
M M75 1941 - 1945   N N75 1941 - 1945
M M80 1936 - 1940   N N80 1936 - 1940

 

7. Firmade ja klubide arvestus

7.1.      Eraldi võistkondlikku arvestust Filter Temposarjas ei ole. Küll aga on kõigil võistlejatel võimalik oma koduklubi või ettevõtte nimi registreerimisel ära märkida ning seda kuvatakse ka protokollides koos võistleja klubina.

8. Rattaklass

8.1.      Võistelda on lubatud järgmiste standardsete vaid inimjõul liikuvate ratastega: maanteeratas, mägiratas, temposõiduratas, käsiratas, linnaratas ja tõukeratas.

8.2.      Elektrirataste või muu täiendava jõuallikaga varustatud rataste kasutamine on keelatud. Samuti on keelatud võistelda tandemite ja kondel kondel tüüpi jalgratastega. Ohutuse kaalutlustel on keelatud võistelda ka ilma piduriteta ratastega - trekiratas ja piduriteta fixgear ratas.

8.3.      Erinevatele rattatüüpidele eriarvestust ei peeta. Võistlejad võistlevad võrdsetel alustel sõltumata kasutatavast rattatüübist.

9. Võistlusformaat ja startimise kord

9.1.      Filter Temposarjas viljeletakse sõltuvalt etapi iseloomust kahte erinevat võistlusformaati, milles kõigis peetakse arvestust võistlusmaa läbimiseks kulunud aegade põhjal.

1.      Eraldistart – võistlejad lähetatakse rajale ühe kaupa 30 sekundiliste intervallidega.

–       Iga rattur peab distantsi läbima kaasvõistlejatest eraldatult. Teiste tuules sõitmine on keelatud.

2.      Paarissõit – võistlejad lähetatakse rajale kahe kaupa 30 sekundiliste intervallidega, ent sobiva paarilise puudumisel on lubatud startida ka üksinda.

–       Koos startivatel paarilistel on lubatud sõita rajal teineteise tuules ning teha parema aja saavutamiseks koostööd. Teiste võistluspaaride või individuaalvõistlejate tuules sõitmine on keelatud.

–       Võistluspaari aeg läheb kinni viimasena finišeerinud paarilise järgi ning mõlemad võistlejad saavad sama aja ning koha; üksinda startijatel läheb aeg kinni võistleja enda järgi.

–      Paarilise tehnilise rikke tõttu katkestamise korral on teisel paarilisel õigus jätkata individuaalvõistlejana ning saada tulemus protokolli, ent seda vaid juhul kui katkestanud võistleja koheselt peale võistluslinnakusse tagasi jõudmist fikseerib kohtunike juures oma katkestamise ning tehnilise rikke, mille tõttu katkestati. Ebasportliku käitumise kahtluse korral on kohtunikel õigus keelduda lõpetanud paarilise individuaalvõistlejana arvestamisest.

–      Paarilised ei pea kuuluma samasse klubisse ega vanuseklassi. Paarilise valiku suhtes piiranguid ei ole.

9.2.      Filter Temposarjas starditakse järgmise korra alusel:

  • Starditakse võistluskeskuses asuvalt stardipoodiumilt, ent võistleja soovi korral on lubatud startida ka stardipoodiumi eest maast.
  • Võistleja võistlusaeg käivitub sellel stardikorral, millel ta reaalselt stardib.
  • Eelregistreerimisel saab võistleja broneerida vabade stardikordade seast endale meelepärase stardiaja, mis fikseeritakse stardiprotokollis. Vajadusel on stardikohtunikul õigus stardijärjekorras muudatusi teha.
  • Valitud stardiajal on stardiprotokollis fikseeritud võistlejal eelisõigus startida. Juhul kui võistleja endale broneeritud ajal rajale ei lähe, on sellel ajal võimalik teistel soovijatel elava stardijärjekorra alusel startida.
  • Oma fikseeritud stardiajal mitte startinud võistlejatel on võimalus elava järjekorra alusel broneerimata või stardiprotokollis fikseeritud võistleja mitte ilmumise tõttu vabanevatel aegadel startida. Juhul kui vabanevaid stardiaegasid on vähem kui väljaspool oma stardiaega startida soovivaid võistlejaid ning võistluse läbiviimiseks ette nähtud teekasutusaeg lõppeb, siis oma broneeritud stardiaja kasutamata jätnud võistlejatele startimisvõimalust ei garanteerita. 

10. Registreerimine ja stardimaks

10.1.   Registreerimine etappidele toimub kas eelregistreerimise teel läbi www.aerobike.ee portaali registreerimismooduli või kohapeal sularahas.

10.2.   Hooajal 2020 kehtivad stardimaksud on järgmised

Voor
Täiskavanud 
Noored**  Soodustus
Voor Lõppeb
Rattalaada hind* 75€  55€ eripakkumine
19.10.2019
Kogu sarjaks I voor (jõuluhind) 80€  60€ -2 etapi tasu
31.12.2019
Kogu sarjaks II voor (kevadhind)
100€  75€ -1 etapi tasu 15.04.2020
Eelregistreerimine etapiks 18€ 13,5€ -10% Võistlusnädala esmaspäeval
Kohapeal etapiks*** 20€ 15€  baashind Võistluspäeval kell 19:30
* Rattalaada hind kehtib ainult rattalaadal kohapeal!
** Noorteks loetakse vanuseklasside M/N-U19 ja nooremate klasside võistlejaid!
*** Kohapeal on võimalik registreeruda ainult sularahas ning antud päeval toimuvale etapile!

10.3.    Rõhutame, et eelregistreerimine on soodushinnaga registreerimine, mida pole võimalik hiljem tühistada, asendada järgmise osavõistluse registreerimisega ega registreerida ringi teise võistleja nimele.

            Võistluse nominaalseks osalustasuks on kohapeal registreerimise hind. Kohapeal registreerides puudub mittestartimise risk. Eelregistreerimisega kaasneb aga paratamatult oht, et elu võib plaane muuta ning ei õnnestugi osalema tulla. Kompenseerimaks seda riski, pakutakse eelregistreerumisel allahindlust. Mida pikemalt ette registreerida, seda suurem on risk, et midagi võib vahele tulla ning seda suurem on ka allahindlus! Eelnevast lähtuvalt palume võistlejatel mõista, et eelkirjeldatud põhjusel sooritatud registreerimise osalustasu ei tagastata ega kanta järgmistele osavõistlustele edasi sõltumata osalemata jätmise põhjusest.

 

11. Osavõtumaks sisaldab

  • Tähistatud ja julgestatud rada.
  • Ajavõttu ja tulemust protokollis.
  • Filter hooajanumbreid (väljastatakse esmakordsel sarjas osalemisel. Kordusnumbrite väljastamine on tasuline.)
  • Arstiabi kättesaadavust võistluskeskuses.
  • Auhindasid kiirematele hooaja kokkuvõttes.
  • Päevajuhti võistluskeskuses.
  • Pilte võistlustelt.
  • Pudelit karastusjooki peale finišit.
  • Lisateenuste kättesaadavust võistluskeskuses (pakihoid jms).
  • Pisiperele võimalust sõidu ajal aega veeta batuudil.

12. Võistlusnumbrid ja ajavõtukiibid

12.1.    Ajavõtu ja kohtunike töö tarbeks kasutatakse Filter Temposarjas võistlusnumbrit ja ajavõtukiipi.

12.2.    Esimesel korral, kui võistleja sarjas osaleb – kas esimesel või mõnel järgneval osavõistlusel - väljastatakse talle sekretariaadist võistlusmaterjalide komplekt, mis sisaldab võistlusnumbrit ja ajavõtukiipi. Tegu on hooaega läbivate materjalidega, mis kehtivad sarja kõikidel etappidel.

12.3.    Esimene hooajanumber on võistlejale tasuta, ajavõtukiibi eest tuleb võistlejal tasuda aga tagatisraha 20€, mis hooaja lõpus kiibi tagastamise korral võistlejale tagastatakse. Juhul kui võistleja järgmiseks etapiks on oma hooajanumbri kaotanud või koju jätnud, on tal võimalik soetada dublikaatnumbrit hinnaga 3€. Juhul kui võistleja on oma hooajakiibi järgmiseks etapiks ära kaotanud või koju unustanud, siis peab ta laenutama dublikaatkiibi, mille eest tuleb taaskord tasuda tagatisraha 20€.

12.4.    Võistlusnumber tuleb kinnitada võistleja selja alaosale keskmise tasku peale nii, et see oleks tagant vaadates selgelt loetav. Ajavõtukiip kinnitatakse ümber võistleja parema jala vahetult kinga kohale. Numbri valesti paigutamise või kiibi mitte kandmise tõttu tuvastamata jäänud võistlejatele tulemust lõpuprotokollis ei garanteerita.

12.5.    Originaaldisainiga numbri kasutamine on kohustuslik. Muudelt võistlustelt pärinevate või ise joonistatud numbrite kasutamine on keelatud isegi kui number arvuliselt ühtib võistleja hooajanumbriga.

13. Võistlejate toitlustamine

13.1.    Filter Temposarjas korraldajate poolt võistlejatele toitlustamist organiseeritud ei ole.

14. Tehniline abi

14.1.    Korraldaja ei taga varuosi ega tehnilist abi trassil.

14.2.    Katkestajatele on tagatud transport tagasi stardipaika lõpubussiga, mis sõidab viimase startija järel.

15. Meditsiiniline abi

15.1.    Esmase meditsiinilise abi tagab võistluskeskuses olev meedik.

16. Karistused

16.1.    Karistusi kohaldatakse vastavalt käesolevale juhendile, UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.

16.2.    Trassil prügi maha viskamine on rangelt keelatud - prügi mujal maha visanud võistleja diskvalifitseeritakse.

17. Paremusjärjestuse selgitamine:

17.1.    Protokoll koostatakse võistlusmaa läbimiseks kulunud aegade põhjal, sarja kokkuvõttes aga etappidelt teenitud punktide järgi.

17.2.    Sarja koondarvestuses lähevad arvesse viis suurimat sarja etappidelt teenitud punktisummat; kõige madalam punktisumma elimineeritakse. Juhul kui võistleja pole finišeerinud kõigil sarja etappidel, on elimineeritavaks nõrgimaks tulemuseks mitte osaletud või katkestatud etapp. Koondprotokollide koostamisel viiakse nõrgima tulemuse elimineerimine läbi nii, et kõigi võistlejate ühte madalaimat punktisummat ei arvestata alates 3. etapi järgsete koondtulemuste koostamisest.

17.3.    Individuaalseid punkte jagatakse meestele meeste ja naistele naiste absoluutarvestuse protokolli alusel. Vanuseklasside arvestus selgitatakse absoluutarvestuse protokollist vastava vanuseklassi võistlejate eraldamise teel.

17.4.    Paarissõidu etappidel lähtutakse protokollide koostamisel põhimõttest, et võistluspaar hõivab kaks kohta protokollis, ent mõlemad võistluspaari liikmed saavad kõrgema nende võistluspaarile kuuluva koha. Näiteks mõlemale kiireima võistluspaari liikmele omistatakse 1. koht, mõlemale teise tulemuse saavutanud paarilisele 3. koht jne.

17.5.    Punkte jagatakse etappidel meeste ja naiste absoluutarvestuse protokolli alusel järgneva tabeli järgi:

Eraldistardi etapidel Paarissõidu etappidel
Koht
Punktid Koht
Punktid
Koht Punktid Koht Punktid
I 300+100 11. 290 I 300+50 11. 290
II 299+60 12. 289 II 299+30 12. 289
 III 298+40 13. 288  III 298+20 13. 288
4. 297+30 14. 287 4. 297+15 14. 287
5. 296+20 15. 286 5. 296+10 15. 286
6. 295+10 16. 285 6. 295+5 16. 285
7. 294+8 17. 284 7. 294+4 17. 284
8. 293+6 ... ... 8. 293+3 ... ...
9. 292+4 n≤300 300-(n-1) 9. 292+2 n≤300 300-(n-1)
10. 291+2 n>300 1 10. 291+1 n>300 1
*Kus n on võistleja koht

 

18. Tulemuste  avaldamine

18.1.    Esialgsed tulemused avaldatakse hiljemalt võistluspäevale järgneval päeval võistluste ametlikul koduleheküljel www.aerobike.ee

18.2.    Esialgsetes tulemustes esineda võivate vigade, kaasvõistlejate ebasportliku käitumise või muu analoogse suhtes on osalejatel õigus esitada proteste 6 võistlustele järgneva päeva jooksul. Protestid tuleb esitada e-posti teel juhendi punktis 22 toodud aadressidele lähtuvalt kaebuse liigist.

18.3.    Lõplikud protokollid avaldatakse võistluste kodulehel www.aerobike.ee ja teistes asjast huvitatud portaalides hiljemalt 7 päeva peale võistluse toimumist.

18.4.    Peale lõplike protokollide avaldamist laekunud proteste enam ei rahuldata ning tulemusi ei muudeta.

19. Autasustamine

19.1. Autasustamine etappidel

20.1.1. Filter Temposarjas etappidel autasustamist ei toimu. Autasustatakse ainult sarja koondarvestuse parimaid.

19.2. Autasustamine sarja kokkuvõttes

19.2.1. Sarja koondautasustamine toimub eraldi üritusena peale hooaja lõppu. Poodiumitseremoonia täpne aeg ja koht teatatakse vähemalt 2 nädalat ette.

19.2.2. Autasustamisel osalemine on auhinna saamiseks kohustuslik. Juhul kui võistlejal autasustamisel osaleda pole võimalik, võib auhinda vastu võtma tulla tema treener või esindaja, ent hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.

19.2.3. Absoluutarvestuses autasustatakse auhinnameene ja rahalise või esemelise auhinnaga kuut parimat meest ning kolme parimat naist.

19.2.4. Vanuseklasside arvestuses autasustatakse sarja kokkuvõttes auhinnameene ja sümboolse auhinnaga kõikide vanuseklasside kolme parimat sportlast.

19.3. Auhinnaprogramm Kullapada

19.3.1. Kullapada kujutab endast Filter Temposarja auhinnaprogrammi, mille raames autasustatakse võistlejaid, kes on finišeerunud ühel ja samal alal - rattasõidus või jooksus - kõigil seitsmel sarja etapil. Programmi nominentide vahel loositakse hooaja lõpus välja suuremaid ja väiksemaid auhindu, kusjuures iga nominent saab garanteeritult auhinna. 

19.3.2. Topelt auhindu ei väljastata - isegi kui võistleja on finišeerunud kõigil osavõistlustel nii jooksus kui rattasõidus, siis saab ta loosikasti ikkagi ainult ühe sedeli.

19.3.3. Finišeerumisena lähevad arvesse vaid korrektselt finišiprotokollis tulemusega fikseeritud osalemised. Registreeritud, kuid starti tulemata jäetud või starditud, ent katkestatud etapid arvesse ei lähe.

19.3.4. Kullapaja nimelise auhinnaprogrammi laureaatide autasutamine toimub sarja koondarvestuse auhinnatseremoonia raames. Autasustamisel osalemine on auhinna saamiseks kohustuslik. Juhul kui võistlejal autasustamisel osaleda pole võimalik, võib auhinda vastu võtma tulla tema treener või esindaja, ent hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.

 

20. Liidrikombinesoonid

20.1.    Filter Temposarjas on kasutusel neli auhinnakombinesooni: sinine, kollane, roosa ja valge.

  • Sinine kombinesoon on Filter Temposarja valitseva võitja meistrikombinesoon, mis väljastatakse sarja üldvõitjale terveks järgmiseks hooajaks.
  • Kollane kombinesoon on Filter Temposarja absoluutarvestuse liidri kombinesoon.
  • Roosa kombinesoon on Filter Temposarja naiste absoluutarvestuse liidri kombinesoon.
  • Valge kombinesoon on Filter Temposarja noortearvestuse liidri kombinesoon, mis omistatakse absoluutarvestuses kõrgeimat positsiooni omavale U19 või noorema vanuseklassi võistlejale.

20.2.    Kombinesoonide kandmine on nende juhendi järgsetele omanikele startimise korral kohustuslik. Kombinesoonid antakse omanikele üle etapi sekretariaadis vahetult enne sarja osavõistluse algust.

20.3.    Igale unikaalsele liidrikombinesooni kandjale väljastatakse korraldaja poolt üks sama värvi kombinesoon. Juhul kui võistleja säilitab kombinesooni kandmise õiguse ka omistamisest järgnevatel etappidel, siis peab ta kandma juba varasemalt väljastatud kombinesooni.

20.4.    Liidrikombinesooni kandja peab hoolitsema, et kombinesoon näeks esinduslik välja. Kui eelmistelt etappidelt omistatud kombinesoon on purunenud, maha ununenud või lootusetult määrdunud, siis on võistlejal õigus küsida sekretariaadist korduskombinesooni, ent mitte rohkem kui ühel korral hooaja jooksul.  

20.5.    Juhul kui juhendi järgselt kuulub ühele ja samale startijale nii kollane kui ka mõnd muud värvi liidrikombinesoon, siis peab sportlane kandma kollast kombinesooni, loovutades teise kombinesooni kandmisõiguse vastavas reitingus järgmist positsiooni omavale startijale. Erand siinkohal on sinine kombinesoon, mille kandmisõigus on ainult eelmise hooaja koondarvestuse võitjal.

20.6.    Juhul kui juhendijärgne kombinesooni omanik etapil ei stardi, siis sellel osavõistlusel seda värvi kombinesooni välja ei anta.

20.7.    Sarja esimesel etapi väljastatakse ainult sinist värvi liidrikombinesoon.

20.8.    Kombinesooni tuleb kanda koos võistlusnumbriga.

20.9.    Täiendavate sponsorlogode või kirjade liidrikombinesoonile lisamine on lubatud vaid Filter Temposarja korraldajatekogu eriloaga. Omaalgatuslik kombinesooni kujunduse muutmine on keelatud.

20.10.  Varasematel etappidel ja hooaegadel väljastatud, samuti kingitud, ostetud või laenatud liidrikombinesoonide kandmine on Filter Temposarja etappidel keelatud. Tunnuskombinesooni võib võistlusolukorras kanda ainult selle juhendijärgne valdaja.

21. Muu informatsioon

21.1.    Võistlus viiakse läbi vastavalt käesolevale juhendile, UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.

21.2.    Noorsportlased, kes omavad rattaliidu võistlejalitsentsi, peavad järgima võistlusreglemendis määratud ülekandepiiranguid.

21.3.    Filter Temposari on rahvaspordiüritus – EJL võistlejalitsents ei ole osalemiseks kohustuslik. Starti on oodatud kõik soovijad.

21.4.    Osavõtt toimub omal vastutusel. Starti asumisega kinnitab võistleja, et on tutvunud võistlusjuhendiga, omab võistlemiseks sobilikku tervislikku seisundit ning on teadvustanud endale rattaspordiga kaasnevaid riske. Õnnetuse korral katab iga võistleja tekkinud kahjud ise korraldajale mistahes kahjunõudeid esitamata.

21.5.    Kuigi võistlustrassil on võistlejate liikumine reguleerijate abil muu liikluse ees prioritiseeritud, pole enamik rajast autodele suletud. Ratturid on ka ise kohustatud kandma hea oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest. Tee telgjoone ületamine ja kurvide lõikamine on rangelt keelatud!

21.6.    Kiivri kandmine on eranditeta kohustuslik.

21.7.    Rajal soojendamine on võistluse ajal keelatud.

21.8.    Võistlustel osalejad peavad lugu puhtast ja ausast spordist. Võistlustel kehtivad Eesti dopinguvastased reeglid ja SA Eesti Antidopingul on õigus läbi viia dopingukontrolli kõikide osalejate seas. Täpsem info on leitav http://www.antidoping.ee/sportlasele/harrastajatele/

21.9.   Peakohtunik on Kaja Remmelgas  (tel. 5028980; e-post:  E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud )

21.10.  Kõik juhendis määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu.

21.11.  Peakohtuniku, peakorraldaja ja peasekretäri konsensusliku otsuse korral on korraldajatel õigus sarja juhendit hooaja sees täiendada või muuta.

22. Lisainfo ja tagasiside andmine

22.1.    Filter Temposarja koduleht ning ametlik infoallikas on www.aerobike.ee Juhul kui erinevates netiportaalides on üleval mõnes nüansis erinev info, siis kehtib võistluste ametlikul kodulehel olev info.

22.2.    Kontaktid tagasiside andmiseks:

  • E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud – kohtunike tööd ja reglementi puudutavad küsimused ning protestid kaasvõistlejate määrusvastase käitumise osas.
  • E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud – vead protokollides.
  • E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud – üldorganisatoorsed küsimused ja ettepanekud.

 

23. Korraldajad

24.1.    Filter Temposarja korraldaja on MTÜ AeroBike Cycling Agency koostöös OÜ AeroBikega.

  • Info: Mihkel Reile (tel. 53422196; e-post: aerobike@aerobike.eeE-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud )