Filter Maanteekarikasari 2019
Jalgrattasari maanteel igal tasemel ratturitele
EJL 2. kategooria
Võistlusjuhend

1. Sisukord

1.         Sisukord
2.         Eesmärk ja suunitlus
3.         Kalender ja distantsid 2019
4.         Lastesõidud
5.         Etappide ajakava
6.         Vanuseklassid
7. Firmade ja klubide arvestus
8.         Rattaklass
9.         Registreerimine ja stardimaks
10.       Ümberregistreerimine
11.       Osavõtumaks sisaldab
12.       Võistlusnumbrid stardigrupi piletid ja stardigrupid
13.       Võistlejate toitlustamine ja prügimajandus
14.       Tehniline abi
15.       Meditsiiniline abi
16.       Karistused
17.       Paremusjärjestuse selgitamine ja tulemuste avaldamine
18.       Velotuuri arvestus
19.       Autasustamine
19.1.    Autasustamine etappidel
19.2.    Autasustamine sarja kokkuvõttes
19.3.    Autaustamine Velotuuri arvestuses
20.       Liidrisärgid
21.       Muu informatsioon
22.       Lisainfo ja tagasiside andmine
23.       Korraldajad

2. Eesmärk ja suunitlus

2.1.      Pakkuda harrastussportlastele väljundit sportliku nädalavahetuse veetmiseks.

2.2.      Arendada Eesti maanteerattasõitu.

2.3.      Ühendada rattaspordist huvituvaid inimesi.

2.4.      Tuua uusi harrastajaid ja nende peresid rattaspordi juurde, innustada neid üheskoos veetma tervislikke nädalavahetusi.

2.5.      Pakkuda sportlastele võimalust kodumaa pinnal võistlemiseks.

2.6.      Püüelda Eesti suurima maanteekarikasarjaga korralduskvaliteedis täiuslikkuse suunas.

3. Kalender ja distantsid 2019

3.1.      Kõigil Filter Maanteekarikasarja etappidel on valikud järgmised distantsid:

  • Pikk sõit - tegu on sportlastele ja süstemaatiliselt treenivatele harrastajatele suunatud distantsiga, mis on mõeldud neile, kelle jaoks on võistlemise juures esmatähtis tulemus. Sõltuvalt etapist on pika sõidu distantsid vahemikus 80-120km ning võistlusmaa läbimiseks on ajalimiit 4 tundi. Ajalimiidist lähtuvalt ei sobi pikk sõit rahulikus tempos rattasõidu nautlemiseks.
  • Lühike sõit - tegu on harrastussportlastele suunatud distantsiga, kuhu on oodatud osalema igal tasemel ratturid, välja arvatud noorratturid, kelle on suunatud eraldi noortesõit. Lühikesel sõidul on distantsid sõltuvalt etapist vahemikus 40-60km, Tallinna Rahvasõidul 75km. Sellel distantsil selgitatakse sarnaselt pikale distantsile paremusjärjestus ja autasustatakse kiiremaid, kuid see pole mõeldud tippsportlastele.
  • Noortesõit - nagu nimigi ütleb, on see distants mõeldud noorsportlastele vanuseklassides M/N-U15, M/N-U17 ja N-U19. Et meie rattaspordi tulevik õpiks teostama ise oma sportlikke taktikaid ning saaks ise dikteerida sõidu sportlikku kulgu, on koostöös treeneritega loodud neile täiskavanustest eraldi sõit.
  • Matkasõit - tegu on rattaspordi nautlemisele suunatud sõiduga, kus paremusjärjestust ei koostata. Osalema on oodatud kõik soovijad kas üksinda või koos perega, kes peavad lugu rattasõidust kui tervislikust eluviisist. Tegu pole võistlemisele suunatud distantsiga.

 

3.2.      Täpne etappide kalenderplaan ning distantside pikkused:

I etapp, 04.05.2019, Kuusalu 26. Rattaralli

  • Koht: Harjumaa, Kolga
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Dtantsid:
    • Pikk distants 83,2 km (2 ringi: 41,6 km + 41,6 km)
    • Lühike distants 41,6 km  (1 ring: 41,6 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
II etapp, 19.05.2019, Elva 34. Rattapäev
  • Koht: Tartumaa, Elva
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Distantsid:
    • Pikk distants 87,2 km (2 ringi: 43,6 km + 43,6 km)
    • Lühike distants 43,6 km  (1 ring: 43,6 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
III etapp, 02.06.2019, Pärnu 19. Rattapäev
  • Koht: Pärnumaa, Pärnu
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Distantsid:
    • Pikk distants 102,1 km (3 ringi: 35,5 km + 31,1 km + 35,5 km)
    • Lühike distants 39,9 km  (1 ring: 39,9 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
IV etapp, 09.06.2019 Fakto Auto Tallinna 9. Rahvasõit
  • Koht: Tallinn, Ülemiste city
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Distantsid:
    • Pikk distants 117,0 km (2 ringi: 58,5 km + 58,5 km)
    • Lühike distants 75,7 km  (1 ring: 75,7 km)
    • Matkasõit 30,2 km (1 ring: 30,2 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
V etapp, 22.06.2019 Haapsalu 19. Rattaralli
  • Koht: Läänemaa, Haapsalu
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Distantsid:
    • Pikk distants 91 km (2 ringi: 45,5 km + 45,5 km)
    • Lühike distants 53 km (1 ring: 53 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
VI etapp, 13.07.2019 Pandivere 29. Rattaralli
  • Koht: Lääne-Virumaa, Väike-Maarja
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: sileda maa finiš, grupiajad ja kohad
  • Distantsid:
    • Pikk distants 99 km (3 ringi: 35,5km + 28 km + 35,5 km)
    • Lühike distants 44km  (1 ring: 44 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
VII etapp, 18.08.2019 Suure-Munamäe 3. Rattaralli
  • Koht: Võrumaa, Haanja
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: mäefinis, kõik ajad ja kohad eraldi
  • Distantsid:
    • Pikk distants 83,3 km (2 ringi: 40,9 km + 42,4 km)
    • Lühike distants 42,4 km (1 ring: 42,4 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)
FINAAL, 31.08.2019, Mulgi 9. Rattaralli
  • Koht: Viljandimaa, Viljandi
  • Tulemuste selgitamise põhimõte: mäefinis, kõik ajad ja kohad eraldi
  • Distantsid:
    • Pikk distants 117,0 km (3 ringi: 40,5 km + 36,0 km + 40,5 km)
    • Lühike distants 44,8 km  (1 ring: 44,8 km)
  • Lastele: Batuut (kui ekstreemsed ilmastikuolud seda ei välista) ja lastesõidud:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m (distantsi läbimine)
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km (võistlus)
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km (võistlus)

4. Lastesõidud

4.1.      Lastesõidud on mõeldud kõigile vastavas eas huvilistele ning on distantsi läbimise peale, paremusjärjestust ei selgitata. Erandiks on siinkohal esikolmikute selgitamine vanusegruppides M/N-U10 ja M/N-U13.

4.2.      Eelregistreerimise korral on lastesõitudes osalemine tasuta, kohapeal registreerimise korral maksab lastesõitudel osalemine sõltumata lapse vanusest 2€. Eelregistreerimine toimub võistluste kodulehel www.aerobike.ee kuni võistlusnädala neljapäeva südaööni.

4.3.      Igale osalevale lapsele väljastatakse lastesõitude hooajanumber, mis kehtib kõigil sarja jooksva aasta etappidel, ning laste ratturipass, mis täidab ka diplomi funktsiooni. Hooajanumbri maha ununemise korral on võimalik sekretariaadist küsida kordusnumbrit.

4.4.      Igale distantsi läbinud lapsele on saiake ja kohuke. Vanusegruppides M/N-U10 ja M/N-U13 esikolmikusse tulnud lastele on täiendav auhind.

4.4.      Lastele on avatud järgmised vanuseklassid:

  • M/N-U5 (poisid ja tüdrukud sündinud aastal 2015 ja hiljem)
  • M/N-U7 (poisid ja tüdrukud sündinud aastal 2013-2014)
  • M-U10 (poisid sündinud aastal 2010-2012)
  • N-U10 (tüdrukud sündinud aastal 2010-2012)
  • M-U13 (poised sündinud aastal 2007-2009)
  • N-U13 (tüdrukud sündinud aastal 2007-2009)

4.5.      Kõigil sarja etappidel, peale Tallinna Rahvasõidu, on lastesõitude orienteeruv ajakava ja distantsid, mis võivad lähtuvalt võistluspaiga omapärast mõningal määral varieeruda, järgmised:

  • 09:30 - 12:00 Numbrite väljastamine ning kohapeal registreerimine
  • 12:25 - algavad lastesõidud. Vanuseklasside orienteeruvad distantsipikkused on järgmised:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km
  •  Autasustamine jooksvalt peale lastesõitude lõppu.

 

4.6.      Tallinna Rahvasõidu lastesõitude ajakava on võrreldes teiste etappidega 2 tundi hiljem. Seega ajakava on järgmine:

  • 09:30 - 14:00 Numbrite väljastamine ning kohapeal registreerimine
  • 14:25 - algavad lastesõidud. Vanuseklasside orienteeruvad distantsipikkused on järgmised:
    • M/N-U5 start, distants ca 200 m
    • M/N-U7 start, distants ca 400 m
    • M/N-U10 start, distants ca 1 km
    • M/N-U13 start, distants ca 2 km
  •  Autasustamine jooksvalt peale lastesõitude lõppu.

5. Etappide ajakava

5.1.      Kõigi Filter Maanteekarikasarja etappide, erandiga Tallinna Rahvasõit, ajakava on järgmine:

  • Numbrite väljastamine stardipaigas kell 9:30 kuni 11:45
  • Ümberregistreerimine ning kohepeal registreerimise soodsam voor kell 9:30 kuni 10:30
  • Kohapeal registreerimise viimase minuti voor 10:30 kuni 11:45 (ümberregistreerimist selles voorus enam ei toimu)
  • Klubide esindajate koosolek ja numbrite väljastamine saateautodele kell 11:00
  • Lastesõitude registreerimine 9:30 kuni 12:00
  • Stardid:
    • 12:00 – start pikale sõidule
    • 12:10 – start lühikesele sõidule
    • 12:20 – start noortesõidule
    • 12:21 – start matkasõidule
  • Lastesõidud 12:25
  • Parimate autasustamine toimub ca 30min peale pika distantsi võitja finišeerimist
  • Finiš suletakse kell 16:00

 

5.2.      Tallinna Rahvasõidu stardid on võrreldes teiste etappidega 2 tundi hiljem. Seega ajakava on järgmine:

  • Numbrite väljastamine stardipaigas kell 9:30 kuni 13:45
  • Ümberregistreerimine ning kohepeal registreerimise soodsam voor kell 9:30 kuni 12:30
  • Kohapeal registreerimise viimase minuti voor 12:30 kuni 13:45 (ümberregistreerimist selles voorus enam ei toimu)
  • Klubide esindajate koosolek ja numbrite väljastamine saateautodele kell 13:00
  • Lastesõitude registreerimine 9:30 kuni 14:00
  • Stardid:
    • 14:00 – start pikale sõidule
    • 14:10 – start lühikesele sõidule
    • 14:20 – start noortesõidule
    • 14:21 – start matkasõidule
  • Lastesõidud 14:25
  • Parimate autasustamine toimub ca 30min peale pika distantsi võitja finišeerimist
  • Finiš suletakse kell 18:00

6. Vanuseklassid

6.1.      Pikal distantsil peetakse individuaalset arvestust paralleelselt nii üleüldises absoluutarvestuses kui ka vanuseklasside kaupa; lühikesel distantsil oma stardi absoluutarvestuses ja vanuseklasside kaupa.

6.2.      Võistkondlikku arvestust peetakse ühes mõlemat distantsi hõlmavas absoluutarvestuses, eraldi vanuseklasse selles ei ole. 

6.3.      Vanuseklassid määratakse sünniaasta järgi. Filter Maanteekarikasarjas peetakse arvestust järgmistes vanuseklassides:

Mehed
Vanuseklass
Sünniaasta
  Naised Vanuseklass
Sünniaasta
M M-U15** 2005 - 2006     N-U15** 2005 - 2006
M M-U17** 2003 - 2004   N N-U17** 2003 - 2004
M M-U19 2001 - 2002   N N-U19** 2001 - 2002
M M-U30 1990 - 2000
  N N-U30* 1990 - 2000
M M30 1985 - 1989   N N30* 1985 - 1989
M M35 1980 - 1984   N N35* 1980 - 1984
M M40 1975 - 1979   N N40+* 1979 ja varem
M M45 1970 - 1974        
M M50 1965 - 1969        
M M55 1960 - 1964        
M
M60*
1955 - 1959
       
M M65* 1950 - 1954        
M M70+* 1949 ja varem        

* Ühe tärniga märgitud vanuseklassid on avatud ainult lühikesel distantsil. Selles vanuses võistlejatel on soovi korral võimalik pikal distantsil osaleda oma vanusele lähima vanuseklassi arvestuses! Naistele on pikal distantsil avatud üks vanusest sõltumatu naiste klass.

** Kahe tärniga märgitud vanuseklassid on avatud ainult noortesõidul. Lähtuvalt spordipedagoogilistest kaalutlustest ei ole selles vanuses võistlejatel lubatud pikal distantsil osaleda.

7. Firmade ja klubide arvestus

7.1.      Lisaks individuaalsetele vanuseklassidele peetakse ka firmade ja klubide arvestust. Selleks, et firmade ja klubide arvestuses osaleda tuleb eraldi registreerida oma võistkond, kasutades selleks registreerimise mooduli vastavat välja.

7.2.      Oluline on teada:

1.      Võistkonna registreerimine on tasuta ning seda saab teha kogu hooaja vältel www.aerobike.ee netilehel asuva registreerimise mooduli kaudu.

2.      Registreeritud võistkonnad kehtivad registreerimisest kuni hooaja lõpuni - neid hooaja sees muuta ei saa. Samuti ei saa neisse liikmeid hooaja sees juurde lisada.

3.      Võistkonna registreerimine kujutab endast tiimina võistlevate ratturite fikseerimist – see ei ole veel võistkonna liikmete stardinimekirja kandmine. Liikmed tuleb registreerida etapile või kogu sarjaks eraldi, tasudes nende eest stardimaksu.

7.3.      Võistkonna moodustamine:

1.      Võistkonna suurus on 3 kuni 6 vabalt valitud inimest.

2.      Võistkonna liikmed ei pea kuuluma ühe ja sama kollektiivi koosseisu – võistkonna võib moodustada ka sõpruskond, juhuslikult komplekteeritud võistlejate seltskond või mitme erineva ettevõtte töötajad üheskoos. Samuti ei pea võistkonna liikmed olema samast soost, kuuluma samasse vanuseklassi ega ka võistlema sama pikal distantsil, kuid üks inimene saab kuuluda ainult ühe võistkonna koosseisu.

8. Rattaklass

8.1.      Võistelda võib igat tüüpi individuaalseks sõiduks mõeldud standardse inimjõul liikuva rattaga: maanteeratas, mägiratas, käsiratas, linnaratas, tõukeratas jne. Ohutuse kaalutlusel on vaid temposõidu juhtraudade ja ilma piduriteta fixgear tüüpi rataste kasutamine keelatud.

8.2.      Tandemite, gondel-tüüpi rataste, elektrirataste ning muude ebastandardsete või abistava jõuallikaga varustatud rataste kasutamine on lubatud vaid lühikese distantsi matkasõidus.

8.3.      Erinevatele rattatüüpidele eriarvestust ei peeta. Võistlejad võistlevad võrdsetel alustel sõltumata kasutatavast rattatüübist.

9. Registreerimine ja stardimaks

9.1.      Registreerimine etappidele toimub kas eelregistreerimise teel läbi www.aerobike.ee portaali registreerimismooduli või kohapeal sularahas.

9.2.      Hooajal 2019 kehtivad stardimaksud on järgmised:

Voor
Pikk sõit
Lühike  sõit
Noortesõit Matkasõit (Allahindlus baashinnast)
Voor lõppeb
Rattalaada hind* 125€ 125€ 75€ 50€ (3 etappi tasuta) 03.11.2018
Kogu sarjaks I voor (jõuluhind) 150€ 150€ 90€ 60€ (2 etappi tasuta) 31.12.2018
Kogu sarjaks II voor 175€ 175€ 105€ 70€ (1 etapp tasuta) 01.05.2019
Etapiks I voor 25€ 25€ 15€ 10€ (-15€) Võistlusele eelneva nädala kolmapäeval
Etapiks II voor 30€ 30€ 20€ 15€ (-10€) Võistluspäevaga sama nädala kolmapäeval
Kohapeal etapiks 35€ 35€ 25€ 20€ (-5€) Võistluspäeval kuni kell 10:30
Viimase minuti voor 40€ 40€ 30€ 25€  (baashind) Võistluspäeval 10:30 kuni stardini
*Rattalaada hind kehtib vaid laadal kohapeal.

9.3.      Kohapeal on võimalik registreeruda ainult sularahas ning antud päeval toimuvale etapile.

9.4.      Sooritatud registreerimist pole võimalik tühistada ega asendada järgmise osavõistluse registreerimisega - stardimaksu ei tagastata ega kanta järgmistele osavõistlustele edasi sõltumata osalemata jätmise põhjusest.

10. Ümberregistreerimine

10.1.    Ümberregistreerimine toimub ainult võistlushommikul kell 9:30 kuni 10:30 sularaha vahendusel. Sõltuvalt iseloomust jaguneb kaheks eraldi vaadeldavaks juhuks:

1) Sama võistleja ümberregistreerimine teisele distantsile:
  • Ümberregistreerimine ühel võistlusdistantsilt teisele - kas pikalt lühikesele või vastupidi - on tasuta.
  • Ümberregistreerimine mõlemalt võistlusdistantsilt matkasõidule on tasuta, kuid osalustasu hinnavahet ei tagastata.
  • Ümberregistreerimine matkasõidult ükskõik kummale võistlusdistantsile maksab 20€ sõltumata, millises voorus eelregistreerimine sooritati.

2) Ümberregistreerimine kui mõne eelregistreerunud võistleja asemel startimine:
  • Juhul kui distantsi ei muudeta, siis maksab eelregistreerunud, ent mitte osaleva võistleja asemel startimine 15€. Kahtluse korral peab ümberregistreeruja olema suuteline tõestama, et on ümberregistreerumise esialgse võistlejaga eelnevalt kokku leppinud.
  • Kombineeritud ümberregistreerimist, kus muudetakse nii võistleja nime kui ka distantsi, sooritada ei saa. Nii võistleja nime kui ka distantsi muutmist käsitletakse uue registreerumisena lähtuvalt kehtivast hinnakirjast.

11. Osavõtumaks sisaldab

  • Tähistatud ja reguleerijatega julgestatud rada;
  • Ajavõttu ja tulemust protokollis;
  • Filter hooajanumbreid (väljastatakse esmakordsel sarjas osalemisel. Kordusnumbrite väljastamine on tasuline);
  • Meditsiinilist julgestust võistlusel;
  • Toitlustamist finišipaigas;
  • Auhindasid kiirematele;
  • Päevajuhti stardipaigas;
  • Pilte võistlustelt;
  • Pudel karastusjooki peale finišit;
  • Lisateenuste kättesaadavust stardipaigas (kaubandustelgid jms);
  • Pisiperele võimalust sõidu ajal aega veeta batuudil või osaleda lastesõitudes (Lastesõidud on tasuta vaid eelregistreerimise korral. Kohapeal registreerumisel maksab lastesõitudes osalemine 2€);

12. Võistlusnumbrid, stardigrupi piletid ja stardigrupid

12.1.    Filter Maanteekarikasarjas kasutatakse hooajanumbreid ja käepaelu. Võistlejanumbri alusel toimub ajavõtt ja kohtunike töö trassil, käepaelte alusel toimub stardikoridoridesse sisenemine.

12.2.    Kui võistleja osaleb sarjas esimest korda – kas avaetapil või mõnel järgneval osavõistlusel – väljastatakse talle tasuta numbrite komplekt, mis kehtib kõikidel Filter Maanteekarikasarja etappidel kuni hooaja lõpuni. Juhul kui võistleja järgmiseks etapiks on oma hooajanumbrid kaotanud või koju jätnud, on tal võimalik soetada duplikaatnumbreid hinnaga 3€. Originaaldisainiga numbrite kasutamine on kohustuslik, muudelt võistlustelt pärinevate või ise joonistatud numbrite kasutamine on keelatud, isegi kui numbri arvuline kirje ühtib võistleja hooajanumbriga.

12.3.    Stardigruppidesse sisenemise aluseks olevad käepaelad väljastatakse eraldi iga etapi võistlushommikul ning need kehtivad ainult samal päeval toimuval osavõistlusel.

12.4.    Võistlusnumbrid tuleb kinnitada võistleja seljale nii, et üks number asetseks selja alaosal keskmise tasku peal ning teine number selja keskosal vasakul küljel, pööratult nii, et see oleks küljepealt vaadates horisontaalasendis. Numbrite valesti paigutamise tõttu fotofinišiga tuvastamata jäänud võistlejatele tulemust lõpuprotokollis ei garanteerita. Käepael tuleb kinnitada ümber võistleja vasaku käe ning seda tuleb stardigruppi sisenemisel kohtunikule näidata. Lahtise ümber käe kinnitamata käepaela alusel stardigruppidesse ei lubata.

12.5.    Stardikoridor on jaotad kaheks: 1. stardigrupp ja 2. stardigrupp. Stardikoridoridesse sisenemine käib ainult läbi stardigrupi värava sekretariaadist saadud käepaela alusel, üle piirdeaia ronimine või stardilindi alt sisse pugemine on keelatud! Valest grupist startimise või stardikoridoridesse sisenemise eeskirjade eiramise korral on kohtunikel õigus võistlejat distsiplineerida kas ajalise trahvi või diskvalifitseerimisega.

12.6.    Pika sõidu stardikoridorid avatakse 10 minutit enne pika distantsi starti. Esimese stardigrupi värav suletakse ning stardigrupid lastakse kokku 2 minutit enne lähet. Juhul kui esimese stardigrupi võistleja pole selleks ajaks stardikoridori sisenenud, kaotab ta õiguse esimesest grupist startimiseks ning peab kasutama 2. grupi stardiväravat. Stardigrupid moodustatakse lähtuvalt järgmistest põhimõtetest:

1.   Esimese stardigrupi moodustavad sarja pika distantsi koondarvestuses esimese 100 hulgas olevad võistlejad; sarja esimesel etapil möödunud hooaja pika distantsi koondarvestuses esimese 100 hulgas olevad startijad. Lisaks stardivad esimesest grupist EJL või mõne muu riigi alaliidu eliitkategooria litsents omanikud, sõltumata nende varasemast osalemisest Filter Maanteekarikasarjas.

2.   Teise stardigrupi moodustavad kõik ülejäänud pika distantsi võistlejad.

12.7.    Lühikese sõidu stardigrupid avatakse peale pika sõidu starti niipea, kui stardigruppe piiravad lindid on tagasi pandud. Esimese stardigrupi värav suletakse ning stardigrupid lastakse kokku 2 minutit enne lähet. Juhul kui esimese stardigrupi võistleja pole selleks ajaks stardikoridori sisenenud, kaotab ta õiguse esimesest grupist startimiseks ning peab kasutama 2. grupi stardiväravat. Stardigrupid moodustatakse lähtuvalt järgmistest põhimõtetest:

1.   Esimese stardigrupi moodustavad sarja lühikese distantsi koondarvestuses esimese 100 hulgas olevad võistlejad; sarja esimesel etapil möödunud hooaja lühikese distantsi koondarvestuses esimese 100 hulgas olevad startijad.

2.   Teise stardigrupi moodustavad kõik ülejäänud lühikese distantsi võistlejad.

 

12.8.    Noortesõidul stardivad kõik võistlejad ühest stardigrupist. Noortlased lähetatakse rajale 1. stardivärava kaudu ning nemad pääsevad stardigruppi vahetult peale lühikese sõidu starti, niipea kui stardigruppe piiravad lindid on tagasi pandud.

12.9.    Matkasõidu osalejad stardivad samuti kõik ühest stardigrupist. Nemad lähetatakse rajale 2. stardivärava kaudu ning nemad pääsevad stardigruppi paralleelselt noorsportlastega samuti niipea, kui stardigruppe piiravad lindid on peale lühikese võistlussõidu starti tagasi pandud.

13. Võistlejate toitlustamine ja prügimajandus

13.1.    Võistlejatele on tagatud söök ja jook ainult võistluslinnakus. Võistlusrajal joogipunktid puuduvad.

13.2.    Rajale on ülesse seatud tähistatud prügitsoonid, kus on lubatud rajal tekkinud prügi maha visata. Prügitsoonid paiknevad orienteeruvalt ringi keskel, on 200m pikad ning on tähistatud vastava märgistusega. Väljaspool prügitsooni prügi maha viskamine on rangelt keelatud - prügi mujal maha visanud võistleja diskvalifitseeritakse.

13.3.    Võistlejate raja kõrvalt jootmine oma teenindava personali poolt on lubatud raja parempoolses servas. Saateautodest on jootmine lubatud vaid distantsi keskel, juhindudes kohtunike lubavatest märguannetest. Distantsi esimesel 30-l ja viimasel 20-l kilomeetril on saateautodest jootmine keelatud.

14. Tehniline abi

14.1.    Korraldaja ei taga varuosi ega tehnilist abi trassil.

14.2.    Tehnilist abi on lubatud osutada võistkondade esindajatel registreeritud ja märgistatud võistluskolonnis liikuvatest saateautodest. Võistluskolonni lubatakse ainult võistluste raadiosidega ühilduvate raadiosaatjatega varustatud ning eelnevalt registreeritud saateautosid.

14.3.    Saateautosid saab registreerida kuni võistlusnädala kolmapäeva südaööni sarja peasekretäri e-posti aadressil E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud , teatades ühtlasi EJL sagedusega ühilduva raadiosaatja olemasolu.

14.4.    Võistluste raadiosidega ühilduva raadiosaatja puudumisel on võimalik seda korraldajatelt rentida hinnaga 10€, kuid rentimise soovist tuleb eelnevalt teada anda saatemasina registreerimiseks saadetud e-kirjas. 

 14.5.   Saateautod on lubatud juhtida ning masinatest tehnilist abi osutada vaid kehtivat EJL või mõne muu rahvusliku alaliidu poolt väljastatud mootorsõidukijuhi, võistleja, treeneri, mehaaniku või esindaja litsentsi ning mootorsõiduki juhiluba omavatel võistkonna esindajatel.

14.6.    Tehnilise abi autod järjestatakse esindajate koosolekul kahes voorus toimuva loosiga. Esimeses voorus osalevad eelregistreeringuga sõidukid ning teises kõik ülejäänud punktis 14.5. nõuetele vastavad sõidukid. 

14.7.    Katkestajatele on tagatud transport tagasi stardipaika viimase võistleja järel sõitva lõpubussiga. 

15. Meditsiiniline abi

15.1.    Esmase meditsiinilise abi tagavad võistlust teenindavad meedikud. Filter Maanteekarikasarja etappidel on rajal liikumas kaks kiirabibrigaadi ning täiendavalt on võistluskeskuses meditsiinitelgis meedik.

16. Karistused

16.1.    Karistusi kohaldatakse vastavalt UCI võistlusmäärustikule, EJL võistlusreglemendile ja käesolevale juhendile.

17. Paremusjärjestuse selgitamine ja tulemuste avaldamine:

17.1.    Sõltuvalt etapi iseloomust koostatakse etappide protokollid kas grupifiniši või mäefiniši põhimõtel. Sarja kokkuvõttes aga etappidelt teenitud punktide järgi.

  • Mäefinišiga etappidel - Viljandi ja Suure-Munamäe - fikseeritakse lõpuprotokollis kõik võistlejad oma koha ja punktidega. Kõik kohad võetakse ükshaaval fotofinišiga välja.
  • Grupifinišiga etappidel - Kuusalu, Elva, Pärnu, Tallinn, Haapsalu, Pandivere - fikseeritakse lõpuprotokollis oma koha ja punktidega 12 absoluutarvestuse esimest võistlejat. Ülejäänud võistlejate puhul rlähtutakse põhimõttest, et ühes grupis finišeerunud võistlejad jagavad omavahel selles grupis välja antud kohtasid ja punkte. Grupi liikmeks loetakse võistleja juhul, kui tema kaotus eessõitjale on väiksem kui 3 sekundit. Näiteks, kui toimub suur grupifiniš etapi võidu peale 50 mehelises grupis, siis 12 esimest saavad oma koha ja punktid. Ülejäänud jäävad aga jagama 13.-50. kohta, jagades omavahel võrdselt ära 13.-50. koha punktid. Saadav punktisaak ümardatakse täisarvuliseks lähtuvalt matemaatika reeglitest.

17.2.    Kui grupifiniši põhimõttel peetaval etapil ei mahu naiste absoluutarvestuse võitja esimese 12 finišeeruja sekka, siis selgitatakse naiste absoluutarvestuse võitja fotofiniši abil järgnevate finišeerujate seast välja. See mõjutab aga ainult konkreetse etapi poodiumitseremooniat, sarja koondarvestusse saab ta siiski oma finišigrupiga võrdsed punktid.

17.3.    Nii individuaalses kui ka võistkondlikus sarja koondarvestuses lähevad arvesse kuus suurimat sarja etappidelt teenitud punktisummat; kaks madalaimat punktisummat elimineeritakse. Juhul kui võistleja pole finišeerinud kõigil sarja etappidel, on elimineeritavateks nõrgemateks tulemustest mitte osaletud või katkestatud etapid. Koondprotokollide koostamisel viiakse nõrgemate tulemuste elimineerimine läbi nii, et kõigi võistlejate ühte madalaimat punktisummat ei arvestata alates 3. etapi järgsete koondtulemuste koostamisest ning kahte nõrgemat tulemust ei arvestata alates 5. etapi järgsete koondtulemuste koostamisest.

17.4.    Igal distantsil peetakse eraldi nii oma distantsi absoluutarvestust kui ka oma distantsi vanuseklasside arvestust. Punkte väljastatakse vastava distantsi absoluutarvestuse protokolli alusel, vanuseklasside arvestus selgitatakse sellest absoluutarvestuse protokollist vastava vanuseklassi võistlejate eraldamise teel. Punktide võrdsuse korral võetakse paremusjärjestuse selgitamisel aluseks sarja osavõistlustelt saadud esimeste kohtade arv, võrdsuse jätkumisel teiste kohtade arv, seejärel kolmandate kohtade arv jne. Hüpoteetilises olukorras, kus võrdsus säilib ka peale kõikide kohtade läbi vaatamist, otsustab viimase etapi tulemus.

17.5.    Võistkondlikku firmade ja klubide arvestusse lähevad etapil kolmed kõrgeimad võistkonna liikmete poolt teenitud individuaalsed punktid, sõltumata sellest, milliselt distantsilt või millise vanuseklassi võistleja poolt need saadud on. Vähema kui kolme tiimi liikme lõpetamise korral loevad kõigi lõpetanud tiimiliikmete punktid.

17.6.    Punkte väljastatakse järgmise tabeli alusel:

 Pikal sõidul
   Lühikesel sõidul ja Noortesõidul Matkasõidul
Koht
Punktid Koht
Punktid
Koht Punktid Koht Punktid
Koht Punktid
I 500+12 11. 490+2 I 300+12 11. 290+2 n 10
II 499+11 12. 489+1 II 299+11 12. 289+1
III 498+10 13. 488 III 298+10 13. 288
4. 497+9 14. 487 4. 297+9 14. 287
5. 496+8 15. 486 5. 296+8 15. 286
6. 495+7 16. 485 6. 295+7 16. 285
7. 494+6 17. 484 7. 294+6 17. 284
8. 493+5 ...... ...... 8. 293+5 ...... ......
9. 492+4 n≤500 500-(n-1) 9. 292+4 n≤300 300-(n-1)
10. 491+3 n>500 1 10. 291+3 n>300 1
*Punkte väljastatakse absoluutarvestuse protokolli alusel. *Punkte väljastatakse mõlemale sõidule eraldi vastava sõidu absoluutarvestuse protokolli alusel.  
*Iga lõpetaja saab 10 punkti.

 

17.7.    Esialgsed tulemused avaldatakse esimesel võimalusel, ent mitte hiljem kui võistluspäevale järgneval päeval võistluste ametlikul koduleheküljel www.aerobike.ee

17.8.    Esialgsetes tulemustes esineda võivate vigade, kaasvõistlejate ebasportliku käitumise või muu analoogse suhtes on osalejatel õigus esitada proteste 6 võistlustele järgneva päeva jooksul. Protestid tuleb esitada e-posti teel juhendi punktis 22.2 toodud aadressidele lähtuvalt kaebuse liigist.

17.9.  Lõplikud protokollid avaldatakse võistluste kodulehel www.aerobike.ee ja teistes asjast huvitatud portaalides hiljemalt 7 päeva peale võistluse toimumist.

17.10.  Peale lõplike protokollide avaldamist laekunud proteste enam ei rahuldata ning tulemusi ei muudeta.

 

18. Velotuuri arvestus

18.1.    Paralleelselt sarja koondarvestusega peetakse ka velotuuri arvestust, kus käsitletakse sarja etappe velotuuri etappidena ning nende ajad summeeritakse.

18.2.    Velotuuri arvestust peetakse eraldi nii pikas sõidus, lühikeses sõidus kui ka noortesõisus.

18.3.    Velotuuri arvestuses osalemiseks tuleb finišeeruda kõigil sarja osavõitlustel ühel ja samal distantsil. Võistlejad, kes mõnel etapil ei osale või katkestavad või osalevad kord ühel, teinekord teisel distanstil, loetakse velotuuri arvestuses katkestajateks.

18.4.    Velotuuri arvestust peetakse ainult individuaalses absoluutarvestuses. Eraldi vanuseklasse selles ei arvestata, meeskondlikku arvestust ei peeta. Samuti ei ole preemiasekunndeid ega rakendada 3 km reeglit. Finišiprotokoll koostatakse etappide aegade summeerimise teel. Aegade võrdsuse korral võetakse paremusjärjestuse selgitamisel aluseks sarja osavõistlustelt saadud esimeste kohtade arv, võrdsuse jätkumisel teiste kohtade arv, seejärel kolmandate kohtade arv jne. Hüpoteetilises olukorras, kus võrdsus säilib ka peale kõikide kohtade läbi vaatamist, otsustab paremuse koht viimasel etapil.

19. Autasustamine

19.1. Autasustamine etappidel

19.1.1. Auhinnatseremoonia algab ca 30 minutit peale pika distantsi võitja finišeerimist.

19.1.2. Etappide autasustamine viiakse läbi esialgsete võistlustulemuste põhjal. Juhul kui protokolle hilisemalt korrigeeritakse, siis mõjutab see ainult sarja koondarvestuse punkte. Etapil väljastatud auhindu ringi ei tõsteta.

19.1.3. Autasustatavatele on autasustamisel osalemine auhinna kätte saamiseks kohustuslik – hilisemat auhindade väljastamist ei toimu. Autasustamisele ilmumata jätmisega loobub võistleja oma auhinnast.

19.1.4. Etappidel autasustakse ainult absoluutarvestuse parimaid. Vanuseklasside parimaid etappidel ei autasustata, sest grupiaegade ja grupikohtade süsteemist tulenevalt on vanuseklasside võistlus orienteeritud hooaja koondarvestusele.

19.1.5. Etappide autasustamine viiakse läbi järgnevalt:

  • Pikal sõidul autasustakse poodiumil auhinnameenega absoluutarvestuse 12 kiireimat ratturit sõltumata nende soost ning täiendavalt kiireimat naist, sõltumata sellest, kas ta finišeerub 12 parima seas või mitte. Esimest kolme autasustakse auhimeene ja rahalise auhinnaga (1. koht 100€, 2. koht 60€, 3. koht 40€) ning 4-12. kohta auhinnameenega. Kiireimat naist autasustatakse auhinnameene ning rahalise auhinnaga (100€).
  • Lühikesel sõidul autasustakse poodiumil auhinnameenega absoluutarvestuse 12 kiireimat ratturit sõltumata nende soost ning täiendavalt kiireimat naist, sõltumata sellest, kas ta finišeerub 12 parima seas või mitte. Esimest kolme autasustakse auhimeene ja esemelise auhinnaga ning 4-12. kohta auhinnameenega. Kiireimat naist autasustatakse auhinnameene ning esemelise auhinnaga.
  • Noortesõidul autasustakse poodiumil auhinnameenega absoluutarvestuse 12 kiireimat ratturit sõltumata nende soost ning täiendavalt kiireimat naist, sõltumata sellest, kas ta finišeerub 12 parima seas või mitte. Esimest kolme autasustakse auhimeene ja esemelise auhinnaga ning 4-12. kohta auhinnameenega. Kiireimat naist autasustatakse auhinnameene ning esemelise auhinnaga.

19.2. Autasustamine sarja kokkuvõttes

19.2.1. Sarja koondautasustamine toimub eraldi üritusena peale hooaja lõppu. Poodiumitseremoonia täpne aeg ja koht teatatakse vähemalt 2 nädalat ette.

19.2.2. Autasustamisel osalemine on auhinna saamiseks kohustuslik. Juhul kui võistlejal autasustamisel osaleda pole võimalik, võib auhinda vastu võtma tulla tema treener või esindaja, ent hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.

19.2.3. Absoluutarvestuses autasustatakse auhinnameene ja rahalise või materiaalse auhinnaga pika distansti kuut parimat meest ja kolme parimat naist. Lisaks lühikese sõidu ja noortesõidu kolme parimat meest ja kolme parimat naist.

19.2.4. Vanuseklasside arvestuses autasustatakse sarja kokkuvõttes auhinnameene ja sümboolse auhinnaga kõikide distantside kõikide vanuseklasside kolme parimat.

19.2.5. Võistkondlikus arvestuses autasustatakse sarja kokkuvõttes auhinnameene ja materiaalse auhinnaga kolme parimat firmade ja klubide arvestise tiimi.

19.3. Autasutamine Velotuuri arvestuses

19.3.1. Etappidel velotuuri arvestuses autaustamist ei toimu. Velotuuri arvestuses autasutatakse ainult sarja kokkuvõttes.

19.3.2. Hooaja kokkuvõttes autaustatakse karikaga velotuuri arvestuses kõikide distantside absoluutarvestuse kolme kiireimat meest ja ühte kiireimat naist.

19.3.3. Esemelise auhinnaga autaustatakse velotuuri arvestuses kõiki velotuuri edukalt lõpetanud ehk kõigil seitsmel etapil finišeerunud võistlejat sõltumata tulemusest. Auhinnafond koosneb suurema ja väiksema väärtusega auhindadest, mis jaotatakse velotuuri lõpetajate vahel ära loosimise teel. Auhinna loosimine toimub velotuuri arvestuses koondpingerea alusel - esimesena saab loosikastist omale auhinnaseleli tõmmata velotuuri arvestuse võitja, seejärel teise koha omanik jne.

19.3.4. Auhindade kättesaamiseks on auhinnatseremoonial osalemine kohustuslik. Hilisemat auhindade väljastamist ei toimu.

20. Liidrisärgid

20.1.    Filter Maanteekarikasarjas on kasutusel neli auhinnasärki: sinine, kollane, roosa ja valge. Liidrisärgid väljastatakse pika distatsi punktiarvestuse alusel.

  • Sinine särk on Filter Maanteekarikasarja valitseva võitja meistrisärk.
  • Kollane särk on Filter Maanteekarikasarja absoluutarvestuse liidri särk.
  • Roosa särk on Filter Maanteekarikasarja naiste absoluutarvestuse liidri särk.
  • Valge särk on Filter Maanteekarikasarja noortearvestuse liidri särk. Särk omistatakse absoluutarvestuses kõrgeimat positsiooni omavale M-U19 klassi võistlejale.

20.2.    Särgid antakse omanikele üle etapi sekretariaadis vahetult enne sarja osavõistluse starti ning nendega kaasneb õigus startida stardilindi eest.

20.3.    Igale unikaalsele liidrisärgi kandjale väljastatakse korraldaja poolt üks sama värvi liidrisärk. Juhul kui võistleja säilitab särgi kandmise õiguse ka omistamisest järgnevatel etappidel, siis peab ta kandma juba varasemalt väljastatud liidrisärki.

20.4.    Liidrisärgi kandja peab hoolitsema, et liidrisärk näeks esinduslik välja. Kui eelmistelt etappidelt omistatud liidrisärk on purunenud, maha ununenud või lootusetult määrdunud, siis on võistlejal õigus küsida sekretariaadist kordussärki, kuid mitte rohkem kui ühe korra hooaja jooksul.

20.4.    Juhul kui koondprotokolli järgne särgi omanik etapil ei stardi, siis sellel osavõistlusel seda värvi särki välja ei anta.

20.5.    Juhul kui juhendi järgselt kuulub ühele ja samale startijale nii kollane kui ka mõnd muud värvi liidrisärk, siis peab sportlane kandma kollast liidrisärki, loovutades teise särgi kandmisõiguse vastavas reitingus järgmist positsiooni omavale startijale. Erandiks siinkohal on sinine särk, mille kandmisõigust ei anta edasi.

20.6.    Sarja esimesel etapi väljastatakse ainult Filter Maanteekarikasarja valitseva võitja meistrisärk.

20.7.    Särgi kandmine on selle juhendijärgsele omanikule kohustuslik ning neid tuleb kanda koos võistlusnumbriga.

20.8.    Täiendavate sponsorlogode või kirjade liidrisärgile lisamine on lubatud vaid Filter Maanteekarikasarja korraldajate kogu eriloaga. Omaalgatuslik särgi kujunduse muutmine on keelatud.

20.9.    Varasematel etappidel ja hooaegadel väljastatud, samuti kingitud, ostetud või laenatud liidrisärkide kandmine on Filter Maanteekarikasarja etappidel keelatud. Tunnussärki võib kanda ainult selle juhendi järgne valdaja.

21. Muu informatsioon

21.1.    Võistlus viiakse läbi vastavalt UCI võistlusmäärustikule, EJL võistlusreglemendile ja käesolevale juhendile.

21.2.    Noorsportlased, kes omavad EJLvõistlejalitsentsi, peavad järgima võistlusreglemendis määratud ülekandepiiranguid.

21.3.    Kaasvõistleja lükkamine on keelatud. Tagant lükkamist karistatakse kohtunikekogu poolt hoiatuse, rahatrahvi või nii lükkaja, kui lükatava võistleja diskvalifitseerimisega.

21.4.    Filter Maanteekarikasari on rahvaspordiüritus – EJL võistlejalitsents ei ole osalemiseks kohustuslik. Starti on oodatud kõik soovijad.

21.5.    Osavõtt toimub omal vastutusel. Starti asumisega kinnitab võistleja, et on kursis võistlusjuhendiga ning aktsepteerib kõike seal sätestatut, omab võistlemiseks sobilikku tervislikku seisundit ning on teadvustanud endale rattaspordiga kaasnevaid riske. Õnnetuse korral katab iga võistleja tekkinud kahjud ise korraldajale mistahes kahjunõudeid esitamata.

21.6.    Kuigi võistlustrassil on võistlejate liikumine reguleerijate abil muu liikluse suhtes prioriseeritud, pole enamik rajast autoliiklusele suletud. Ratturid on ka ise kohustatud kandma hoolt oma turvalisuse eest ning juhinduma liiklusseadusest. Ilma politsei või turvatöötajate poolse eskordita võistlejad peavad liikuma eranditeta sõidutee parempoolses servas!

21.7.    Kiivri kandmine on eranditeta kohustuslik.

21.8.    Finišijoone korduv ületamine on keelatud. Mitmekordsel finišijoone ületamisel on kohtunikekogul õigus võistlejat distsiplineerida viimase finišijoone ületamise aja finišiprotokolli kandmise läbi.

21.9.   Võistlustel osalejad peavad lugu puhtast ja ausast spordist. Võistlustel kehtivad Eesti dopinguvastased reeglid ja SA Eesti Antidopingul on õigus läbi viia dopingukontrolli kõikide osalejate seas. Täpsem info on leitav http://www.antidoping.ee/sportlasele/harrastajatele/

21.10.  Kõik juhendis määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu.

21.11.  Peakohtuniku, peakorraldaja ja peasekretäri konsensusliku otsuse korral on korraldajatel õigus sarja juhendit hooaja sees täiendada või muuta.

22. Lisainfo ja tagasiside andmine

22.1.    Filter Maanteekarikasarja koduleht ning ametlik infoallikas on www.aerobike.ee Juhul kui erinevates netiportaalides on üleval mõnes nüansis erinev info, siis kehtib võistluste ametlikul kodulehel olev info.

22.2.    Kontaktid tagasiside andmiseks:

  • Vead protokollides - E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
  • Kohtunike tööd ja reglementi puudutavad küsimused ning protestid kaasvõistlejate määrusvastase käitumise osas palume saata antud etapi peakohtunikule. Peakohtunike kontaktid etappide kaupa:

1. Kuusalu 26. Rattaralli - Mihkel Nanits, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
2. Elva 34. Rattapäev - Kuldar Põder E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
3. Pärnu 19. Rattapäev - Rein Solnask, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
4. Fakto Auto 9. Tallinna rahvasõit - Mihkel Nanits, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
5. Haapsalu 19 rattaralli - Rein Solnask, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
6. Pandivere 29 rattaralli - Raimo Ronimois, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
7. Suure Munamäe 3. Rattaralli - Jaan Lepajõe , E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
8. Mulgi 9. Rattaralli - Raimo Ronimois, E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

  • Tehnilised registreerimist puudutavad küsimused ning saateautode registreerimine - E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
  • Üldorganisatoorsed küsimused ja ettepanekud - E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

23. Korraldajad

23.1.    Filter Maanteekarikasarja korraldaja on MTÜ Aerobike Cycling Agency koostöös OÜ Aerobikega.

  • Info: Mihkel Reile (tel. 53422196; e-post: E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud )